آکورد یکی بود یکی نبود محسن یگانه
تاريخ : سه شنبه 11 بهمن 1390برچسب:, | 22:10 | نویسنده : دارا

این آهنگ یکی از آهنگ های قدیمیه محسن یگانه هست که بسیار زیباست.

امیدوارم از زدنش لذت ببرین.

ریتم:4/4

Am.........................................

(...یکی بود یکی نبود زیر گنبد کبود...

Am................................................

...یکی مثل من عاشق یکی مثل تو بود ...)2

C..............................................

اومد که فریاد بزنه اما دیگه نایی نداشت

Am..............................................G

خواست بمونه پیشش ولی تو قلب اون جایی نداشت

C..................................................

آی دختره آی بی وفا آی تو که تنهام میزاری

E....... ..............Dm............................G

تو قاب عکست جای من عکس کیو میخوای بزاری

F..................Am

(برو برو که مثل تو زیاده تو دنیا واسم

E.........G........Dm.......C

برو برو ولی بدون که تا ابد جایی نداری تو دلم)2

C...............................................

زدم به سیم آخرو گفتم ولش کن بیخیال 

Am..........................................G

اون واسه من یار نمیشه بیخیال این عشق محال

C...................................................

گفتم تویه مرام ما منت کشی نیست با مرام

E..................Dm...........................G

میخواد بره خوب به درک همینه که هست ختم کلام

Am......

برو برو...


 

لطفا نظر بدین...

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: